Think Revisto

mobilny asystent handlowy

Zautomatyzowany proces sprzedaży

espiro

System klasy SFA wspiera pracę przedstawicieli handlowych oraz osób zarządzających grupą pracowników terenowych. Oparty na stałym przepływie informacji pomiędzy siedzibą firmy a pracownikami, ułatwia komunikację w obie strony. Główną zaletą systemu jest pełna automatyzacja procesu sprzedaży. THINK Revisto to system mobilny umożliwiający zarządzanie sprzedażą na każdym z jej etapów.

  • obsługa sprzedaży bezpośredniej i dystrybutorskiej
  • pełna historia kontaktów z klientem
  • zarządzanie kalendarzem wizyt
  • dostęp do informacji o kliencie, płatnościach i warunkach handlowych
  • dostęp do informacji o produktach, cenach, stanach magazynowych
  • aktywne wspieranie promocji i wyprzedaży
  • zarządzanie materiałami marketingowymi
  • zbieranie zamówień, informacji o konkurencji automatycznie przekazywanych do centrali

Revisto pracuje na trzech płaszczyznach funkcjonalnych

Aplikacja mobilna obsługiwana przez pracowników terenowych korzystających z urządzeń mobilnych wyposażonych w system operacyjny Android. Każdy z nich dysponuje przypisaną mu wersją programu wraz z indywidualnie przygotowanym zestawem danych.

Aplikacja WWW umożliwiająca zarządzanie danymi i administrację całym systemem. Działa na platformie Windows. Korzystają z niej menadżerowie zarządzający pracą przedstawicieli.

Usługa synchronizacyjna odpowiada za wymianę danych pomiędzy bazą danych programu Espiro a systemem zintegrowanym, a także za obsługę synchronizacji uzytkowników mobilnych.

Przedstawiciele handlowi doceniają Revisto

  • dysponują stałym dostępem do informacji o klientach
  • w dowolnej chwili otrzymują informacje o produktach, cenach i promocjach
  • obsługują klienta w sposób kompleksowy i uporządkowany
  • przekazują zamówienia do firmy drogą elektroniczną
  • mogą kontaktować się z firmą bez konieczności odbywania czasochłonnych rozmów telefonicznych
  • na bieżąco sprawdzają aktualną wysokość prowizji wypracowanej w danym okresie rozliczeniowym

Menadżerowie doceniają Revisto

  • planują wizyty i kontrolują ich przeprowadzanie
  • ustalają cele sprzedażowe poszczególnym przedstawicielom
  • analizują zebrane zamówienia i należności
  • wprowadzają do systemu nowe produkty, ustalają cenniki i definiują promocje
  • na bieżąco kontrolują jakość i wydajność pracy przedstawicieli
  • korzystają z dostępnej funkcji raportowania i analityki sprzedaży

Właściciele firm doceniają Revisto

  • odnotowują wzrost jakości obsługi klientów
  • zauważają zwiększenie się efektywności pracy przedstawicieli
  • dysponują większym stopniem kontroli
  • otrzymują informacje z rynku
  • korzystają ze wzrostu szybkości przekazywania informacji

Wybrane wdrożenia