Think Revisto
mobilny asystent handlowy
Zautomatyzowany proces sprzedaży – mobilny system
Wyjątkowym wsparciem pracy przedstawicieli handlowych oraz osób zarządzających grupą pracowników terenowych jest dedykowany mobilny system sprzedaży klasy SFA Think Revisto. Oparty na stałym przepływie informacji pomiędzy siedzibą firmy a pracownikami, ułatwia komunikację w obie strony. Główną zaletą systemu jest pełna automatyzacja procesu sprzedaży. THINK Revisto to system mobilny umożliwiający zarządzanie sprzedażą na każdym z jej etapów.
- obsługa sprzedaży bezpośredniej i dystrybutorskiej
- pełna historia kontaktów z klientem
- zarządzanie kalendarzem wizyt
- dostęp do informacji o kliencie, płatnościach i warunkach handlowych
- dostęp do informacji o produktach, cenach, stanach magazynowych
- aktywne wspieranie promocji i wyprzedaży
- zarządzanie materiałami marketingowymi
- zbieranie zamówień, informacji o konkurencji automatycznie przekazywanych do centrali
Revisto pracuje na trzech płaszczyznach funkcjonalnych
Funkcjonalna aplikacja mobilna do zarządzania sprzedażą obsługiwana przez pracowników terenowych korzystających z urządzeń mobilnych wyposażonych w system operacyjny Android. Każdy z nich dysponuje przypisaną mu wersją programu wraz z indywidualnie przygotowanym zestawem danych.
Nowoczesna aplikacja WWW umożliwiająca zarządzanie danymi i administrację całym systemem sprzedaży. Działa na platformie Windows. Z mobilnego systemu sprzedaży korzystają menadżerowie zarządzający pracą przedstawicieli.
Usługa synchronizacyjna odpowiada za wymianę danych pomiędzy bazą danych programu Espiro a systemem zintegrowanym, a także za obsługę synchronizacji użytkowników mobilnych.
Przedstawiciele handlowi doceniają Revisto
- dysponują stałym dostępem do informacji o klientach
- w dowolnej chwili otrzymują informacje o produktach, cenach i promocjach
- obsługują klienta w sposób kompleksowy i uporządkowany
- przekazują zamówienia do firmy drogą elektroniczną
- mogą kontaktować się z firmą bez konieczności odbywania czasochłonnych rozmów telefonicznych
- na bieżąco sprawdzają aktualną wysokość prowizji wypracowanej w danym okresie rozliczeniowym
Menadżerowie doceniają Revisto
- planują wizyty i kontrolują ich przeprowadzanie
- ustalają cele sprzedażowe poszczególnym przedstawicielom
- analizują zebrane zamówienia i należności
- wprowadzają do systemu nowe produkty, ustalają cenniki i definiują promocje
- na bieżąco kontrolują jakość i wydajność pracy przedstawicieli
- korzystają z dostępnej w mobilnym systemie funkcji raportowania i analityki sprzedaży.
Właściciele firm doceniają Revisto
- odnotowują wzrost jakości obsługi klientów
- zauważają zwiększenie się efektywności pracy przedstawicieli
- dysponują większym stopniem kontroli
- otrzymują informacje z rynku
- za sprawą aplikacji do zarządzania sprzedażą w pełni korzystają ze wzrostu szybkości przekazywania informacji.